Перелік фінансових послуг, що надаються фінансовою установою згідно Ліцензії НБУ та Ліцензії Нацкомфінпослуг | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
- Ліцензія на переказ коштів без відкриття рахунку | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
- Правила про переказ коштів | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
- Типовий договір для Отримувача юр. особи (ФОП) | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
- Публічний договір про надання послуг Користувачу | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Тарифи | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
ПЕРЕКАЗ КОШТІВ.
Ставка комісійної винагороди формується в залежності, від: | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Додаткова інформація для спожівачів | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Захист прав
споживачів Захист прав споживачів Національним банком України Узагальнена інформація Додаток до порядку звернення клієнтів Порядок звернення Клієнтів щодо повернення грошових коштів |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Переказ коштів | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Платіжні системи, учасником яких є ТОВ «ФК «ГЕРЦ», а також найменування та місцезнаходження платіжних організацій зазначених платіжних систем: 1. ВПС «City24» (пряма участь), Оператор ТОВ «Фінансова компанія «Фенікс».
Посилання на Visa на веб-сайт НБУ 4. «MasterCard» (не пряма участь), Mastercard International Incorporated. Місцезнаходження: Сполучені Штати Америки.
Посилання на MasterCard на веб-сайті НБУ Переказ коштів здійснюється виключно у національній валюті України (гривні) ТОВ "ФК "ГЕРЦ" немає власних програмно-технічних комплексів самообслуговування та пунктів приймання та виплати готівки. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Умови надання додаткових послуг | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
ТОВ «ФК «ГЕРЦ» надає виключно фінансову платіжну послугу з переказу коштів, та не надає жодних додаткових послуг. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Робочий час, опєраційний час та максимальний час виконання опєрацій | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
- для виконання платіжних операцій на користь отримувача встановлено з 00 години 00 хвилин 00 секунд за київським часом до 23 години 59 хвилин 59 секунд за київським часом поточної доби; - для ініціювання платником/ініціатором платіжних операцій на вебсайтах встановлено з 00 години 00 хвилин 00 секунд за київським часом до 23 години 59 хвилин 59 секунд за київським часом поточної доби; |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Запобігання невиконанню або неналежному виконанню ТОВ ФК «ГЕРЦ» платіжних операцій. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Для запобігання невиконанню або неналежному виконанню ТОВ «ФК «ГЕРЦ» платіжних операцій запроваджені заходи щодо зниження та контролю за операційними ризиками, кібер-ризиками та ризиками безпеки, пов’язаними з наданням платіжних послуг (виконанням платіжних операцій), а також процедури забезпечення безпеки виконання платіжних операцій, вжиття заходів з ідентифікації помилкових та неналежних платіжних операцій (суб’єктів таких платіжних операцій) та заходів із запобігання або припинення таких платіжних операцій, реагування на інциденти безпеки, здійснення моніторингу та ведення бази даних операційних інцидентів, кібер-інцидентів та інцидентів безпеки, пов’язаних з наданням платіжних послуг (виконанням платіжних операцій), відповідно до внутрішніх процедур компанії. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Інформація про процедури взаємодії між Фінансовою установою та користувачем на випадок шахрайства (підозри шахрайства) або загрози безпеці виконання платіжної операції: | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Якщо Користувачу стало відомо про факти шахрайства (підозри шахрайства) на здійснення шахрайських дій з використанням послуг ТОВ «ФК «ГЕРЦ» або дій, як мають ознаки шахрайства з платіжними даними або персональними даними, також якщо Користувач втратив Електронний платіжний засіб (платіжну картку) та/або заблокував його з причин підозр щодо несанкціонованого доступу третіх осіб та намагання отримати інформацію, яка дає змогу ініціювати платіжні операції через ТОВ «ФК «ГЕРЦ», Користувач має негайно повідомити про це ТОВ «ФК «ГЕРЦ» за телефоном (0482) 30-00-32 або електронною адресою websupport@gerc.ua . Користувач також повинен звернутися до власного емітента Електронного платіжного засобу. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Інформація про процедури взаємодії між Фінансовою установою та користувачем у разі здійснення неакцептованих, помилкових, неналежних платіжних операцій та порядок звернення користувача за відшкодуванням збитків, завданих у результаті платіжних операцій, проведених Фінансовою установою: | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
В разі здійснення користувачем неакцептованих, помилкових, неналежних платіжних операцій, Користувач зобов’язаний повідомити про це ТОВ «ФК «ГЕРЦ» за телефоном (0482) 30-00-32 або електронною адресою websupport@gerc.ua. ТОВ «ФК «ГЕРЦ» в обов’язковому порядку розглядає усі заяви, скарга або претензії Користувача, усні чи письмові, що можуть виникнути внаслідок надання нашою компанією платіжної послуги, в т.ч. помилкових, неналежних, неакцептованих платіжних операцій, ініційованих через ТОВ «ФК «ГЕРЦ». ТОВ «ФК «ГЕРЦ» гарантує надавати Користувачу можливість одержувати інформацію про хід розгляду його заяви, скарги або претензії і повідомляти в письмовій формі про результати її розгляду у строк, що не перевищує строк, передбачений законом для розгляду звернень громадян. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Вирішення спорів | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Порядок вирішення спорів між ТОВ «ФК «ГЕРЦ» та платниками: для вирішення питань, що виникають з приводу переказів, пропонуємо звертатися за телефоном (0482) 30-00-33 та електронною адресою websupport@gerc.ua Будь-яка скарга або претензія Платника або Отримувача грошових коштів, що може виникнути та оформлена в письмовій формі, буде розглянута ТОВ ФК ГЕРЦ. ТОВ ФК ГЕРЦ також будуть прийняті всі та будь-які необхідні заходи щодо задоволення скарги чи претензії Платника або Отримувача грошових коштів, якщо така скарга чи претензія буде обґрунтованою відповідно до законодавства України. ТОВ ФК ГЕРЦ має право брати участь та забезпечувати розгляд і вирішення конфліктних ситуацій та спірних питань згідно з законодавством України, умовами укладених Договорів на переказ коштів, Правил про переказ коштів у національній валюті без відкриття рахунків та Правилами відповідних внутрішньодержавних систем, членом яких є ТОВ ФК ГЕРЦ. Механізм захисту прав споживачів та порядок урегулювання спірних питань, що виникають у процесі надання фінансових послуг визначається у Правилах відповідних внутрішньодержавних систем, членом яких є ТОВ ФК ГЕРЦ. |