Frequently asked questions
Робота сайту
-
Як зареєструватися на сайті ГЕРЦ?
Для цього Вам необхідно зробити кілька коротких кроків:
- натисніть на посилання «Реєстрація» (у правому верхньому куті);
- введіть в зазначені форми свої реквізити (всі поля обов'язкові до заповнення);
- підтвердіть свою згоду з усіма умовами «Угоди користувача» і натисніть кнопку «Зареєструватися»;
- на вашу електронну пошту буде надіслано підтвердження про успішну реєстрацію, Ваш логін і пароль для входу.
-
Як відновити пароль?
- після натискання на «Забули пароль», введіть Вашу електронну пошту і натисніть кнопку «Нагадати»;
- на Вашу електронну пошту прийде лист з посиланням на відновлення пароля;
- перейдіть за посиланням «Встановити новий пароль».
-
Як змінити пароль?
- зайдіть в «Особистий кабінет» і перейдіть в розділ «Редагувати профіль»;
- введіть старий пароль;
- введіть новий пароль, збережіть його.
-
How to change email address?
Your email address is your username and cannot be changed.
To change the email address, you must:
- go through the registration procedure on the site and specify a new email address;
- write us a letter to operator@gerc.ua and indicate the old address, we will delete it.
-
Як видалити профіль?
- зайдіть в «Особистий кабінет» і перейдіть в розділ «Редагувати профіль»;
- натисніть кнопку «Видалити профіль» і збережіть зміни.
-
How to add an object (address)?
- go to «My Account» and click «Add address»;
- enter the first few letters of the street name and select the required street from the list provided;
- select the number of the house and apartment;
- in cases where the apartment has several tenants, use the list to indicate the desired tenant;
- below, enter the authorization code - the code is on printed invoices.
If you do not receive printed invoices, you must click on «If there is no authorization key» and fill in the form fields: data on the last payment through GERC.
If you do not receive an invoice or have never paid through GERC, you can contact our call center operator@gerc.ua for help.
-
Як видалити об'єкт (адресу)?
- зайдіть в «Особистий кабінет» і у вікні об'єкта (адреси) натисніть на іконку «кошик».
-
Чому при оплаті за допомогою карток платіжних систем Visa, Mastercard, Простір відкривається
вікно «Не вдалося завантажити сторінку»?
- З метою підвищення безпеки при проведенні будь-яких платіжних операцій на сайті, ГЕРЦ рекомендує Вам оновити браузер до останньої доступної версії.
-
Якими картками можна проводити оплату?
До сплати приймаються міжнародні платіжні картки Visa, Visa Electron, Mastercard, Mastercard Cirrus випущені будь-яким українським банком. Звертаємо Вашу увагу, що картки Mastercard Electronic не приймаються до сплати в Інтернеті, через обмеження платіжної системи Mastercard.
Комунальні платежі
-
Коли і як відбувається оновлення інформації по боргах і нарахуваннях на сайті?
- База даних про борги і нарахування надається постачальниками житлово-комунальних послуг і оновлюється один раз на місяць. Дані у вкладці «Рахунок на 01 __20 ___ р.» і «Історія нарахувань» ідентичні даним, розміщених постачальниками житлово-комунальних послуг в рахунках-повідомленнях і є вихідними даними, на початок поточного періоду. Протягом місяця з 1 по 31 число в комунальні підприємства надходять оплати. В останній день місяця бухгалтер підприємства здійснює перерахунок за особовими рахунками абонентів і закриває місяць. Після закриття місяця формується база даних і передається в ТОВ «ГЕРЦ» до 2-го числа. Після перевірки інформації, формується протокол, який направляється в відповідне комунальне підприємство для підтвердження. Після підтвердження протоколу підписом головного бухгалтера та печаткою, ГЕРЦ формує єдину міську базу даних. До 5 числа дані викладаються на сайт, передаються до банківських установ та в друкарню для друку рахунків-повідомлень.
-
Чому інформація про пільги, субсидії, площу та кількость проживаючих не відповідає
дійсності?
- Інформація про кількость проживаючих, пільговикам, ПІБ платника послуг надається щомісяця постачальниками послуг. Для коригування помилок за вказаними параметрами необхідно звернутися до бухгалтера свого підприємства. Після того як Ваш постачальник внесе зміни в своїй базі, вся виправлена інформація автоматично відобразиться на сайті ГЕРЦ.
-
Чому неправильні показання індивідуальних приладів обліку (газ, вода, електроенергія)?
- ГЕРЦ не веде облік показань лічильників, так як не є постачальником послуг. Якщо у Вас є розбіжності в показаннях, необхідно звернутися для звірки в абонвідділ відповідного підприємства. При оплаті Ви можете внести зміни в попередні показання і поточні, та сплатити за своїми даними.
-
Як провести звірку показань лічильників за приладами обліку води, газу, електроенергії?
- Відповідно до законодавства, показання приладів обліку необхідно щомісяця надавати постачальникам послуг по телефону, на сайті в особистому кабінеті або в абонвідділі компанії-постачальника. Адреси та телефони абонвідділів можна подивитися на сайті в розділі «Постачальники послуг».
-
Чому в моєму рахунку повідомленні відображена послуга сусіда?
- Така ситуація виникає, якщо підприємство не вірно зазначило адресу або не вказало до кого з наймачів в комунальній квартирі приєднати послугу. Достатньо зателефонувати в службу підтримки ГЕРЦ або «Написати нам», ми виправимо помилку.
-
Чому відсутні послуги ОСББ?
- Якщо при додаванні адреси, відсутні послуги ОСББ, значить Ваше ОСББ не уклали з нами договір і у ГЕРЦ немає даних по вашому будинку.
-
Чому при додаванні адреси в особистому кабінеті відсутні номер мого будинку, квартири?
- Уточніть у своїй керуючої компанії, чи є у них договір з ГЕРЦ? Якщо договір відсутній, значить у нас немає даних на вашу адресу.
Процедура сплати
-
Як сплатити рахунок за дитячий садок?
Заповніть поля: місто, район міста, установа, група/клас, ПІБ вихованця (введіть перші три літери прізвища та оберіть з наведеного списку необхідне ПІБ), суму оплати і дані платника. Потім натисніть «Продовжити», введіть реквізити банківської картки та натисніть кнопку «Сплатити».
«Сплата послуг за Дитячий садок» -
Як сплатити послуги Воля-Кабель?
Введіть номер особового рахунку та суму поповнення в зазначені поля. Потім натисніть «Продовжити», введіть реквізити банківської картки і натисніть кнопку «Сплатити».
«Сплата послуг Воля-кабель» -
Як сплатити штраф за порушення ПДР?
Заповніть поля: серія постанови, номер постанови, область, суму штрафу і дату постанови, дані платника. Потім натисніть «Продовжити», введіть реквізити банківської картки та натисніть кнопку «Сплатити».
«Сплата штрафу за ПДР» -
Як сплатити рахунок за комунальні послуги?
У «Особистому кабінеті» оберіть потрібний об'єкт (адресу) і перейдіть у розділ «Рахунок на 01 .__. 20__». Виділіть «галочкою» ті послуги, які Ви бажаєте сплатити. Введіть показання лічильників, якщо є необхідність змініть суми сплат по послугах. Потім натисніть «Продовжити», введіть реквізити банківської картки і натисніть кнопку «Сплатити».
«Сплата комунальних послуг» -
Як сплатити за газ?
Введіть номер особового рахунку та суму поповнення в зазначені поля. Потім натисніть «Продовжити», введіть реквізити банківської картки і натисніть кнопку «Сплатити».
«Сплата послуг за газ» -
Як поповнити рахунок мобільного телефону?
Введіть номер телефону / особового рахунку та суму поповнення в зазначені поля. Потім натисніть «Продовжити», введіть реквізити банківської картки та натисніть кнопку «Сплатити».
«Поповнення мобільного телефону» -
How to buy a travel card for the city of Khmelnitsky?
According to the decision of the Executive Committee of the Khmelnitsky City Council dated May 27, 2021 No. 488 «On setting tariffs for transport services for the transportation of passengers in public public transport», new transport resources (travel cards) will operate in transport from January 01, 2022:
Types of travel tickets by categories of passengers Ticket price monthly ticket quarter ticket Trolleybus 215 UAH - Trolleybus (discipular) 85 UAH - Trolleybus (student) 110 UAH - The travel card is valid only in a certain type of transport - a trolleybus.
Validity:
––– monthly pass – calendar month
The replenishment service is available in PTKS, mobile applications, websites. (SEPARATE BUTTONS WITH THE NAME OF THE TRAFFIC AND THEIR VALUE)
An example of purchasing a service on the GERC website:
Link: Purchasing a travel card for the city of Khmelnitsky on the GERC website
––– enter the number of the transport card for which you want to purchase a ticket:
––– select Type of ticket:
––– fill in the payer details and proceed to payment
Sale period (when you can buy travel cards): from the 25th of the previous month to the 10th (inclusive) of the current month. (FOR FEBRUARY, the travel card can be purchased from January 25 to February 10).
PASS IS VALID FOR A CALENDAR MONTH
A PUBLIC PASS can be purchased with a regular commercial transport card (blue).
STUDENT TRAFFIC can be purchased with a special card (yellow color).
STUDENT TRAFFIC can be purchased with a special card (green).
The pass is unlimited, that is, not limited by the number of trips.
THE CARD MUST BE APPLIED TO THE VALIDators, THIS WAY CONFIRMS THE PAYMENT OF THE TRAVEL BY THE TRAVEL.
ATTENTION!
IT IS NOT POSSIBLE TO BUY A TRAVEL PASS FOR MONEY IN THE WALLET.
-
Як дізнатися, що платіж пройшов успішно?
Зайдіть в «Особистий кабінет», перейдіть в розділ «Мої Платежі», в цьому розділі Ви можете переглянути всю історію платежів і статус необхідного Вам платежу.
-
Чому мій платіж відхилено?
Банк, клієнтом якого Ви є, не дав провести платіж і не перерахував оплату. Зверніться в Контакт-центр банку для з'ясування причини невдалого платежу.
-
Як повернути оплату на картку, якщо був здійснений помилковий платіж?
Зверніться до свого банку і напишіть заяву на повернення грошових коштів. Додайте до заяви копію квитанції. Банк, на підставі Вашої заяви направить звернення до ГЕРЦ. ГЕРЦ запросить повернення платежів у постачальників послуг. Після повернення платежів, ми повертаємо оплату в Ваш банк.
Рахунки-повідомлення та квитанції
-
Чому на пошту не прийшов рахунок-повідомлення?
Зайдіть в «Особистий кабінет», перейдіть в розділ «Нарахування». Далі натисніть на позначку «Принтер» і на екран буде виведений Ваш рахунок.
-
Чому на пошту після сплати не прийшла квитанція?
- Якщо Вам не прийшла квитанція, перевірте папку «Спам». Якщо ви виявили в цій папці квитанцію, позначте її як «Не спам», щоб майбутні повідомлення від ГЕРЦ приходили в папку «Вхідні».
- Якщо Вам не прийшла квитанція, зайдіть в розділ «Мої Платежі», оберіть потрібний платіж і натисніть на кнопку «Завантажити квитанцію про сплату в PDF».
-
Як видалити з рахунку старі борги попереднього власника?
- Необхідно звернутися в абонвідділ підприємства, яке виставляє Вам борги. ГЕРЦ не може коригувати дані постачальника, видаляти їх з адреси абонента.
-
Як роздрукувати повторно квитанцію?
- Зайдіть в розділ «Мої Платежі», оберіть потрібний платіж і натисніть на кнопку «Завантажити квитанцію про сплату в PDF».
Безпека
-
Які заходи безпеки використовує ГЕРЦ і які надає гарантії безпеки?
Для обміну інформацією з пристроєм користувача GERC.UA застосовуєтся промисловий стандарт TLS-шифрування (TLS 1.2) з використанням стійкої криптографії (довжина ключа 2048 біт). При цьому сеансу (разові) ключі шифрування генеруються на підставі сертифікату безпеки нашого Web-сервера. Цей сертифікат завірений міжнародним сертифікаційним агентством COMODO.