EN
Pattern
Pattern

Frequently asked questions

Робота сайту

Комунальні платежі

    • База даних про борги і нарахування надається постачальниками житлово-комунальних послуг і оновлюється один раз на місяць. Дані у вкладці «Рахунок на 01 __20 ___ р.» і «Історія нарахувань» ідентичні даним, розміщених постачальниками житлово-комунальних послуг в рахунках-повідомленнях і є вихідними даними, на початок поточного періоду. Протягом місяця з 1 по 31 число в комунальні підприємства надходять оплати. В останній день місяця бухгалтер підприємства здійснює перерахунок за особовими рахунками абонентів і закриває місяць. Після закриття місяця формується база даних і передається в ТОВ «ГЕРЦ» до 2-го числа. Після перевірки інформації, формується протокол, який направляється в відповідне комунальне підприємство для підтвердження. Після підтвердження протоколу підписом головного бухгалтера та печаткою, ГЕРЦ формує єдину міську базу даних. До 5 числа дані викладаються на сайт, передаються до банківських установ та в друкарню для друку рахунків-повідомлень.
    • Інформація про кількость проживаючих, пільговикам, ПІБ платника послуг надається щомісяця постачальниками послуг. Для коригування помилок за вказаними параметрами необхідно звернутися до бухгалтера свого підприємства. Після того як Ваш постачальник внесе зміни в своїй базі, вся виправлена інформація автоматично відобразиться на сайті ГЕРЦ.
    • ГЕРЦ не веде облік показань лічильників, так як не є постачальником послуг. Якщо у Вас є розбіжності в показаннях, необхідно звернутися для звірки в абонвідділ відповідного підприємства. При оплаті Ви можете внести зміни в попередні показання і поточні, та сплатити за своїми даними.
    • Відповідно до законодавства, показання приладів обліку необхідно щомісяця надавати постачальникам послуг по телефону, на сайті в особистому кабінеті або в абонвідділі компанії-постачальника. Адреси та телефони абонвідділів можна подивитися на сайті в розділі «Постачальники послуг».
    • Така ситуація виникає, якщо підприємство не вірно зазначило адресу або не вказало до кого з наймачів в комунальній квартирі приєднати послугу. Достатньо зателефонувати в службу підтримки ГЕРЦ або «Написати нам», ми виправимо помилку.
    • Якщо при додаванні адреси, відсутні послуги ОСББ, значить Ваше ОСББ не уклали з нами договір і у ГЕРЦ немає даних по вашому будинку.
    • Уточніть у своїй керуючої компанії, чи є у них договір з ГЕРЦ? Якщо договір відсутній, значить у нас немає даних на вашу адресу.

Процедура сплати

  • Заповніть поля: місто, район міста, установа, група/клас, ПІБ вихованця (введіть перші три літери прізвища та оберіть з наведеного списку необхідне ПІБ), суму оплати і дані платника. Потім натисніть «Продовжити», введіть реквізити банківської картки та натисніть кнопку «Сплатити».
    «Сплата послуг за Дитячий садок»

  • Введіть номер особового рахунку та суму поповнення в зазначені поля. Потім натисніть «Продовжити», введіть реквізити банківської картки і натисніть кнопку «Сплатити».
    «Сплата послуг Воля-кабель»

  • Заповніть поля: серія постанови, номер постанови, область, суму штрафу і дату постанови, дані платника. Потім натисніть «Продовжити», введіть реквізити банківської картки та натисніть кнопку «Сплатити».
    «Сплата штрафу за ПДР»

  • У «Особистому кабінеті» оберіть потрібний об'єкт (адресу) і перейдіть у розділ «Рахунок на 01 .__. 20__». Виділіть «галочкою» ті послуги, які Ви бажаєте сплатити. Введіть показання лічильників, якщо є необхідність змініть суми сплат по послугах. Потім натисніть «Продовжити», введіть реквізити банківської картки і натисніть кнопку «Сплатити».
    «Сплата комунальних послуг»

  • Введіть номер особового рахунку та суму поповнення в зазначені поля. Потім натисніть «Продовжити», введіть реквізити банківської картки і натисніть кнопку «Сплатити».
    «Сплата послуг за газ»

  • Введіть номер телефону / особового рахунку та суму поповнення в зазначені поля. Потім натисніть «Продовжити», введіть реквізити банківської картки та натисніть кнопку «Сплатити».
    «Поповнення мобільного телефону»

  • According to the decision of the Executive Committee of the Khmelnitsky City Council dated May 27, 2021 No. 488 «On setting tariffs for transport services for the transportation of passengers in public public transport», new transport resources (travel cards) will operate in transport from January 01, 2022:

    Types of travel tickets by categories of passengers Ticket price
    monthly ticket quarter ticket
    Trolleybus 215 UAH -
    Trolleybus (discipular) 85 UAH -
    Trolleybus (student) 110 UAH -

    The travel card is valid only in a certain type of transport - a trolleybus.

    Validity:

    ––– monthly pass – calendar month

    The replenishment service is available in PTKS, mobile applications, websites. (SEPARATE BUTTONS WITH THE NAME OF THE TRAFFIC AND THEIR VALUE)


    An example of purchasing a service on the GERC website:

    Link: Purchasing a travel card for the city of Khmelnitsky on the GERC website

    ––– enter the number of the transport card for which you want to purchase a ticket:

    ––– select Type of ticket:

    ––– fill in the payer details and proceed to payment


    Sale period (when you can buy travel cards): from the 25th of the previous month to the 10th (inclusive) of the current month. (FOR FEBRUARY, the travel card can be purchased from January 25 to February 10).

    PASS IS VALID FOR A CALENDAR MONTH

    A PUBLIC PASS can be purchased with a regular commercial transport card (blue).

    STUDENT  TRAFFIC  can be purchased with a special card (yellow color).

    STUDENT  TRAFFIC   can be purchased with a special card (green).


    The pass is unlimited, that is, not limited by the number of trips.

    THE CARD MUST BE APPLIED TO THE VALIDators, THIS WAY CONFIRMS THE PAYMENT OF THE TRAVEL BY THE TRAVEL.

    ATTENTION!

    IT IS NOT POSSIBLE TO BUY A TRAVEL PASS FOR MONEY IN THE WALLET.

  • Зайдіть в «Особистий кабінет», перейдіть в розділ «Мої Платежі», в цьому розділі Ви можете переглянути всю історію платежів і статус необхідного Вам платежу.

  • Банк, клієнтом якого Ви є, не дав провести платіж і не перерахував оплату. Зверніться в Контакт-центр банку для з'ясування причини невдалого платежу.

  • Зверніться до свого банку і напишіть заяву на повернення грошових коштів. Додайте до заяви копію квитанції. Банк, на підставі Вашої заяви направить звернення до ГЕРЦ. ГЕРЦ запросить повернення платежів у постачальників послуг. Після повернення платежів, ми повертаємо оплату в Ваш банк.

Рахунки-повідомлення та квитанції

Безпека

  • Для обміну інформацією з пристроєм користувача GERC.UA застосовуєтся промисловий стандарт TLS-шифрування (TLS 1.2) з використанням стійкої криптографії (довжина ключа 2048 біт). При цьому сеансу (разові) ключі шифрування генеруються на підставі сертифікату безпеки нашого Web-сервера. Цей сертифікат завірений міжнародним сертифікаційним агентством COMODO.